هر شبکه کامپیوتری می بایست با توجه به شرایط و سیاست های هر سازمان ، طراحی و در ادامه پیاده سازی گردد. شبکه های کامپیوتری زیرساخت لازم برای استفاده از منابع فیزیکی و منطقی را در یک سازمان فراهم می نمایند . بدیهی است در صورتی که زیرساخت فوق به درستی طراحی نگردد، در زمان استفاده از شبکه با مشکلات متفاوتی برخورد نموده و می بایست هزینه های زیادی به منظور نگهداری و تطبیق آن با خواسته ها ی مورد نظر( جدید) ، صرف گردد. از این رو مرکز گروه مهندسی (IT) نت 4 با هدف ارائه طراحی مطلوب و کم هزینه در اختیار مشتریان میباشد

مهم‌ترین خدمات ارایه شده در این بخش عبارت‌اند از:

ارایه مشاوره در زمینه راهکارهای مخابراتی و انتقال داده‌ها

  • بسترسازی، نصب، راه‌اندازی وتامین تجهیزات مخابراتی و انتقال داده‌ها
  • تعمیر و نگه‌داری شبکه‌های راه‌اندازی شده و تجهیزات مورد استفاده در آن‌ها
  • مشاوره، تامین تجهیزات و راه‌اندازی شبکه‌های WAN و LAN
  • ارایه راهکارهای تجمیع و دسترسی با استفاده از تجهیزات معتبرترین شرکت‌های سازنده تجهیزات مخابراتی
  • طراحی و اجرای شبکه‌های Voice/Video و Ip Telephony

راهکارهای تجمیع و دسترسی

از جمله راهکارهای تجمیع و دسترسی (Access and Aggregation) که گروه شرکت‌های نت 4در حوزه خدمات مخابراتی و انتقال داده‌ها ارایه می‌دهد، می‌­توان به تامین، نصب، راه‌اندازی، نگه‌داری و مدیریت موارد زیر اشاره کرد:

شبکه‌های Wireless برای Backhauling و Last Mile با استفاده از تجهیزات مایکروویو

  • تامین تجهیزات از جمله پورت‌های دیتا
  • تبادل ترافیک VoIP
  • Voice over DSL
  • Video on Demand

بار فنی , ظرفیت اجرایی و عدم محدودیت جغرافیای: شبکه و راهکارهای خاص

ما با بکارگیری تیم های مجرب و کارآزموده و با سابقه و برگزاری دوره های آموزشی منظم و طبق استانداردهای روز دنیا در زمینه فعالیت های شرکت آماده ارائه خدمات در سرتاسر کشور و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت می باشیم.

تعدادی از مراکز استان های تحت پوشش این شرکت عبارت اند از :تهران , کرج , قزوین , زنجان , تبریز , ارومیه , قم , مرکزی , کرمان , شیراز , اصفهان , همدان , ,مشهد , رشت , بابل , آمل , بندر انزلی , …

شبکه و راهکارهای خاص

پشتیبانی و نگهداری : تیم های پشتیبانی ما به صورت تلفنی , آنلاین و حضوری آماده ارائه هرگونه خدمات پشتیبانی و نگهداری در تمام زمینه های فعالیت این شرکت می باشند . نظام پشتیبانی و نگهداری ما در دو بخش کلی سخت افزاری ونرم افزاری تعریف می گردد .

پشتیبانی سخت افزاری:

بازدید دوره ای از کلیه تجهیزات نصب شده رفع نواقص و اشکالات احتمالی در سیستم های سخت افزاری موجود در محل ایجاد تغییرات و اصلاحات متناسب با نیاز

پشتیبانی نرم افزاری:

پشتیبانی تلفنی (On Call Support)  : راه نمایی و رفع عیوب به صورت تلفنی.

پشتیبانی اینترنتی ( Online Support)  : راهنمایی و رفع عیوب به صورت آنلاین از طریق مسنجر واحد پشتیبانی شرکت.

پشتیبانی از طریق سیستم های کنترل از راه دور (Remote Control Support)  : رفع اشکال و عیوب با استفاده از سیستم ها نرم افزاری و یا سخت افزاری کنترل از راه دور.

پشتیبانی از طریق اعزام کارشناس در محل (Presence Support)  : اعزام کارشناس در محل جهت رفع عیب و چک کردن تمامی سیستم ها.

حضور دائمی کارشناس در محل (Expert permanent presence at the site) : حضور دائمی کارشناس در محل کارفرما و کنترل کلیه سیستم ها به صورت مداوم .

Facebook  Twitter  Dribbble